Alla inlägg under april 2007

Av Irene Kjærnstad - 21 april 2007 23:14

omtrent så glad var Roar på åpningen...

Av Irene Kjærnstad - 21 april 2007 23:09

tok turen til Roars utstilling på GalleriAG  i Stange. silje og jeg tok i mot hvitvin med takk og skuet bildene i en tidligettermiddags-rus. vi fikk også med oss hva stange for øvrig har å tilby på en lørdag formiddag. ikke stort. eneste "kafeen" stenger kl to, sammen med alt annet. dermed ble vi vandrende hvileløst og malplassert rundt i stange sentrum, ventende på skyssen som blant annet forsvant sporløst i smågodthylla...

Av Irene Kjærnstad - 21 april 2007 18:59

Av Irene Kjærnstad - 20 april 2007 23:40

nå har bloggoppsettet blitt nytt og fancy og det går for he.. ikke ann å lage en direktelink! åååå

Av Irene Kjærnstad - 20 april 2007 23:22

i dag har jeg hatt helt fri! herlig! drukket kaffe med andakt.

  renate bittmann har vært og behandlet mine hester holistisk og med akupunktur. prinz adler er ikke helt ok, og renate kunne konstatere at det er noen ting som sitter i bekken/hofte. det forplanter seg videre fram og spesielt til kjevepartiet. håper det løser seg!

Av Irene Kjærnstad - 14 april 2007 00:45

den første bloggen er historie, eller faktisk ikke i det hele tatt. den finns jo der ute i det uendelige internettet.

Av Irene Kjærnstad - 11 april 2007 22:49

i dag ankom Hanna Heinonen norsk mark, direkte fra norrland. velkommen kjære venn!

Av Irene Kjærnstad - 11 april 2007 18:17

hver påskeaften blir bestefars hage snudd mer eller mindre på hodet da den "yngre" garde ankommer Kjærnstad. da skal det grilles, akes, drikkes kaffedoktor og tulles. i år var det ikke et eneste snøfnugg så da fikk Egil noe å bryne seg på, siden han er mer eller mindre selvutnevnt ake-farkomst-ingeniør. i år ble det en greie med hjul. jeg fikke desverre ikke med meg severdiheten for jeg dro til Brummund på hyttetur med Elin, Marthe, Marius, Kristian, Silje og Amund. (bilder kommer senere)med trelitern under armen dro jeg med sommerdekk til fjells. det er ikke noen fare tenkte jeg, det er jo ikke snø lenger. men april er lunefull og snø kom det innen hjemkomst. det gikk bra heldigvis. hørte på nyhetene at de idiotene som dro til fjellet med sommerdekk fikk skylde seg selv. det ble en bra helg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards