Alla inlägg under september 2007

Av Irene Kjærnstad - 19 september 2007 09:41

Av Irene Kjærnstad - 19 september 2007 09:30

Lotsen er Ankis hest. Anki er Hannas kompis og det er hun som har hestene hjemme hos seg. Lotsen har forresten samme morfar som Luna, Barry.

Av Irene Kjærnstad - 19 september 2007 09:29

Hannas supersøte hvalp.

Av Irene Kjærnstad - 19 september 2007 09:03

ja, jeg har ny hest! :) helt tilfeldig! var hos Hanna i kalix (laaangt nord i sverige) der møtte jeg Luna, som behøvde et hjem siden hennes Sara har dratt til Stocholm for å studere. jeg tror det var ment sånn for det føltes rett og slett so at Luna var min hest. helt merkelig, men det føles som at jeg kjenner henne fra før. ingenting kommer som noen overraskelse. det er soma t vi vet hvordan vi skal forholde oss til hverandre. vel, jeg skal ikke bli for svevende her.:-)


var, som sagt på besøk hos Hanna. det var utrolig morsomt å møte Hanna igjen! bodde hos alltid koslige og imøtekmmende familien Heinonen. fikke hilse på mange av Hannas hestevenner og andre venner. jeg hadde det helt topp!


uka før der var jeg i stocholm på 3. segment av utdannelsen. var også en vellykket og lærerrik uke! markarbeide sto på planen denne gang. lange tøyler, longering og arbeide ved hand. jeg lånte Chrisitnas Drömprins. han er så herlig den hesten. jeg kunne gå og le når jeg gikk turer med han på kvelden. rett og slett en hest med sans for humor!

Av Irene Kjærnstad - 11 september 2007 22:46

i morgen kommer Luna til Norge. skal hente henne i Örebro. kan knapt nok vente.

Ovido - Quiz & Flashcards